nicketick

Alla inlägg under juli 2012

Av Annika Hahmo - 18 juli 2012 02:46

Idag har jag och Chanelle ridit typ 200 mil (jag överdriver inte alls?) och sedan Har vi cyklat och kört bil! (fråga inte) det var kul. Fråga inte varför jag är värsta rödtotten...

Av Annika Hahmo - 17 juli 2012 14:34

Sitter i soffan och är överlycklig för att iPhone-Appen ÄNTLIGEN har kommit! Kommer blogga mycket oftare nu! Igår bloggade jag inte för att mitt internet är typ så segt så det är ingen idé att försöka blogga på det (-.-). Men jag gjorde inget särskilt heller. Jempa kom över och vi umgicks lite. Min hosta är inte borta :( bläää men ikväll kanske jag sticker till Chanelle! :)

Sexig bild Jao! Sånt där gör jag bär jag har tråkigt...

Av Annika Hahmo - 14 juli 2012 15:35

Lägger ut lite gamla bilder här eftersom jag ska rensa min dator från all skit x) 99% Av datorn är full.. det är 1,9 GB ledigt av 250GB typ... hehehehehheh... 

Tro det eller ej men det här är jag för ett år sedan:

                 

många egopix, ja jag vet. 

Av Annika Hahmo - 14 juli 2012 15:06

just nu har jag såå tråkigt :( Kan inte åka till MAtilda idag för att jag fortfarande är förkyld som satan. och det SUGER. JAG VILL GÅ UT! Jag har suttit på mitt rum i 3 dagar nu -.- ÄR SÅ JÄVLA RASTLÖS. Hostar konstant och hittar inte min mascara. Letat över allt. Funderar på att städa mitt rum, känns som det behövs men så måste jag ha JÄVLIGT tråkigt för att jag ska göra det. Pappa kom hem med ett tv-spel till mig (OH THANK HEAVEN!!) så ska koppla in mitt gamla 16-bit spel och spela nu! MOHAHHAHH Vad gör man inte när man är rastlös? 

En sån där bild som nästan alla har:

 

Av Annika Hahmo - 13 juli 2012 17:50

Har tvingat i mig vidrig hostmedicin nu och det är fan inte gott >.<!! USCH OCH BLÄ SÄGER JAG BARA HATATTATATTATATATATATA.


Tyckte den här var så söt och har inte någon passande bild till det här inlägget så varsegoda! 

 

Av Annika Hahmo - 12 juli 2012 23:05

Den här gick HELA TIDEN på dansk radio så varsegoda! Hoppas ni gillar den :)

Av Annika Hahmo - 12 juli 2012 15:20

nu är jag tillbaka igen x) Har varit i danmark så har inte kunnat blogga, och jag kan inte blogga från telefonen heller för den delen vilket suger. bloggplatsen.se SKYNDA PÅ MED IPHONE APPEN. Berättade jag att jag har fått en ny iphone? min gamla dog ju. Har hunnit fylla år så jag är 14 nu ;D och jag fick en jättefin systemkamera och löshår och grejer hihihih. Kan inte lägga upp bilderna från systemkameran nu eftersom jag glömde kabeln hemma hos mamma och är för tillfället hemma hos pappa nu.. Men dom kommer upp så snart jag är hos mamma igen! :) Skulle ha gått på bio idag med Jempa (the amazing spiderman) men blev förkyld. FAN. Ligger opch hostar, nyser slemmar ner sängen, aa sånt där mysigt just nu. får hoppas på att jag blir bättre snart. VILL VARA FRISK TILL PÅ LÖRDAG FÖR DÅ SKA JAG TILL MATILDA. jippiiiii! :) sov hos Jempa igår så hoppas hon inte blev smittad. Hon ska ju ha värsta kalaset på lördag. Kunde inte komma :/ fick välje mella jempa och matilda och matilda frågade först så jag antar att det är rättvisast? Eller vad säger ni? Jaja nu ska jag knarka host medicin och sova! HA DE BRA! :) 

såhär ser håret ut:

 



Lite moln från när jag satt på flygplanet :3

 

NYA BYXORNA: 

 

Hälsade på Postis Per också :)

postis Per nynnar glatt, när han kör till byn med sin katt!

 

Och Btw: Glöm inte att följa mig på instagram! :D nicketick47

HEJDÅ

Ovido - Quiz & Flashcards