nicketick

Alla inlägg under juni 2012

Av Annika Hahmo - 29 juni 2012 13:22

Jao snart ska jag palla mig ner till busstationen och Träffa Nicklas som kommer med Stockholmsbussen :) Sen ska vi åka hem till honom och kolla på film och så :D! Kommer bli mysigt ^^ Vaknade sisådar vid halv 12 kanske? det var duktigt av mig! Trodde aldrig att jag skulle kunna gå upp så tidigt på ett sommarlov! haha nej men XD. Somnade faktiskt vid halv 4 så det var duktigt av mig! :C Nu sitter jag och lyssnar på en AAAAAAS-SKÖN dubstep låt! Yes jag älskar dubstep ^^ Här har ni den :D!



Hej så länge :D

Av Annika Hahmo - 28 juni 2012 19:33

Hahhaha... ojdå jag har inte bloggat på... vad kan det vara? 17 år?? Ber om ursäkt.. men tror inte det är så många som läser den här bloggen i alla fall! hahah! Vem vet? jag kanske sitter och skriver för mig själv så att säga. 

Har sommarlov nu. Har ni det? Eller dum fråga.. alla i högstadiet har ju det iaf det är ju snart juli.. OCH PÅ TAL OM DET. Gissa vem som fyller år snart ;DDDD?? JO JAG! Den 4:e juli faktiskt! Amerikas nationaldag jao. Så vad jag har gjort under den tiden jag inte har bloggat är i princip: Flyttat, Färgat håret (OMG), hjälp pappa att inreda i nya lägenheten. Jepp nu bor jag bara i lägenhet, INGET HUS!? och jaa jag har en pojkvän vid namn Nicklas oxå! hohohoh 

 
men nu ska jag dra! hej hopp! :)

Ovido - Quiz & Flashcards