nicketick

Alla inlägg under december 2011

Av Annika Hahmo - 4 december 2011 17:32

Yes :) nuu har man varit i stockhoolm med jempa ^^ kollade på min kusin som sjöng ( han var jätte duktig ^^ ) . Har handlat 3 tröjor, lite smink och nya hårspännen ^^. Mamma har lite damp på att jag köpte mera hårspännen eftersom förra året köpte jag typ en förpackning med 200 stycken.. dom e typ slut så aa... köte en jäättfin vit blus med blåa blommor på, en grå tjocktröja och en jättemysig T-shirt ^^ älskar den <3 har den på mig just nu. Har fixat Iphone-problemet nu ^^ tror jag.. fick gå in i en jävla massa butiker tills en snubbe i en telia-butik kunde fixa det :) har inte provat att ätta i SIM-kortet än eftersom man måste göra någon inställning på itunes :s (jag suger på teknik så vi får se hur det går...) Hade igentligen ingen lust alls att blogga men det blev rätt mycket text iaf ^^ Det var allt!! // nickis

OBS!! Blev ingen bild.. jag hade ingen kamera!! ledsen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards