nicketick

Alla inlägg under december 2010

Av Annika Hahmo - 31 december 2010 19:10

GOTT NYTT ÅR!! Idag ska min kompis Jennifer fira nyår med mig    Vi ska äta Founduergryta o ha det mysigt. Ja en founduergryta är gryta som ni kanske fattat men man kokar Kött, champinjoner, Blomkål o sånt i kokhet olja och doppar sedan i olika såser Tex, Limesås, soija ja vad fan du vill   Sen går timmarna tills klockan är tolv o då ska vi titta på fyrverkerier    Nackdelen är att farsan var helt enkelt för lat för att köpa fyrverkerier åt oss    Den LATA jäveln... Jaja såhär såg jag ut idag   


                                                 Jag ^^


               <----       ---->      


                                             Jag o Jempa <3


 


                                                                  Ha ett skitbra år nu <3 //Nickis



Av Annika Hahmo - 30 december 2010 15:25

Tjenna! Idag har jag varit i hallstavik    Jag o mammis var och handlade lite. Jag köpte en jättefin björn borg väska och mamma handlade mat   . I alla fall.. Snart kommer min kompis Jempa och vi ska kolla på film och ha det mysigt. Det blir nog ensam hemma  Älskar filmerna men ettan är bäst ;). Jaja nu ska jag sätta på mig en ansiktsmask. Har så knottrig hud   Har sminkat mig förmycket o inte orkat tvätta bort det haha    ha det mysigt nu    Hej hopp gummisnopp!

 

                                                  
                                     //Nickaaaan           

 

 

  

Av Annika Hahmo - 29 december 2010 21:09

Nämen tjena    Aah det e jag som e Annika o jag e ny här .. såå den här bloggen ska handla om mitt onödiga liv ;DD För det första så ska  jag berätta om min otroligt spännande dag nu.. Aah det började med att jag blev väckt av min kompis Mandaa (titta gärna in på hennes blogg maanddaapandda.bloggplatsen.se) . Hon hade sovit hos mig  o skulle iväg till norrtälje med sin farsa.. Och klockan var typ 11!! och jag hade varit upp till klockan halv 6 så jag var ganska trött.. åå då stack hon ;P o sen blev det ett helvete när jag skulle äta frukost för allt mjukt bröd var slut   !! Så jag fick ta en hård äcklig knäckebrödsmacka och gnaga på.. Jag har fortfarande inte ätit upp den så den ligger och möglar på mitt rum nu   . sen låg jag och drog mig i sängen i en haltimme och lyssnade på radio ;P o sen gick timmarna o vi skulle äta middag o då var kechupen sluut ;OOO O man kan inte äta macaroner utan kechup xOOO så då fick jag springa ner och köpa det o seen så hamna jag här xP Intressant va? aa jag hade inget bättre att skriva om såå det får duga.     // Hjärndöd skosula 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards