nicketick

Alla inlägg under februari 2011

Av Annika Hahmo - 21 februari 2011 18:26

Hääjj! Det var ett tag sen jag blogga nu ;P Har haft ganska mycket att göra och sånt. Ialla fall ;) Det som har hänt nu under tiden är att jag färgat om mitt hår till brun fin färg och beställt nya kläder ;D En jättefin vårkappa som är svart och vit från ellos och lite annat smått och gott t.ex linnen, skor, byxor och massa fina saker ;) Och mer blir det ;D Nu funderar jag på om jag ska lägga ett bud på tradera på en röd jättefin fjällräven jacka eller en blå fjällräven jacka.. Jag ska också beställa en ny bad hair day mössa. Min gamla är jättesliten. Den här gången ska jag ha en grå mössa ;) Och en blå svea mössa. Dom är så fina tycker jag :). Sitter och lyssnar på beethovens 5:e Symphfony (stavning) har det i läxa xP Vi ska forska om alla kompositörer och naturligtvis fick JAG beethoven ;P.. När jag är klar med det ska jag käka pannkakor och diskutera med mamma om Fjällräven jackan ;D Får se hur det går.. Den är ganska dyr. 2000 spänn.. ;P Wish me luck!!
                                                  
      

                                                  
                                         //Nickis

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards