nicketick

Alla inlägg under november 2011

Av Annika Hahmo - 30 november 2011 21:39

Heej :)! Idag så har jag varit hemma hos Jempa och tittat på film <3 (y) Mitt SIM-kort funkar fortfarande inte -.- Får ha en cp-telefon just nu ._. ... Iallafall ^^! På lördag ska jag och Jempa till stockholm :) Vi ska titta på min Kusin som ska sjunga och träffa min bror :))! kommer bli jättekul =] Vi kommer väl antagligen titta lite i affärer på drottninggatan o så :) Då ska jag gå in i björn borg affären :D (y) måste köpa nya BB trosor :)) typ alla mina par är borta -.- Stort Björn borg geek här :)!  Jaja det var väl allt jag hade att säga just nu :)! bye bye! // nickan


Det här va för typ ett år sedan ^^ Aww där hade jag mitt långa hår :((


 

Av Annika Hahmo - 29 november 2011 21:12

Jao idag har jag varit i skolan ;) De var roligt att träffa alla igen ^^ hade utvecklings-samtal också, tyckte att de gick rätt så bra ^^. Sen åkte jag in till norrtälje o bytte mitt SIM-kort o köpte 2 nya BH-ar och ett par nya vantar ^^ det var typ det jag gjort idag :P inte så långt inlägg idag jag vet men har inte så mkt tid att blogga just nu, måste göra läxan ;)! Bye bye!

// nickis ( blev tyvärr ingen bild)

Av Annika Hahmo - 28 november 2011 21:42

FAAAAN.... var preciiis klar med det här inlägget när min data bara dog... Jag skriver nu om allt:


Ja som rubriken lyder så är jag sjuk idag :(( Fick inte gå till skolan :( HEJ CHANELLE!! :D är du nöjd nu?
aa iaf, Jag vaknade som vanligt 20 i 6 :) o mådde hur bra som helst men de tyckte tydligen inte mamma.. Mamma: Du får inte gå till skolan idag du är sjuk. Jag: vaa?? nej jag mår jättebra...? Mamma: Nej det gör du inte! gå o lägg dig. Jaja jag sov till halv 3 så jag kanske inte var så frisk... Chanelle var också sjuk idag :(( Krya krya!!! :)))) Jag ska iaf gå till solan imorrn :))! sitter och knarkar Bafucin just nu.. undrar om det är så nyttigt? Jag är typ fett bitter för att vi hade nån läxa fast jag vet inte vad vi skulle göra xD jag har utvecklingssamtal imorrn.. buuuuh :((((!! och jag är SKITSUR på tele 2 just nu.. Jag har inte kunnat ringa eller smsa på 3 dagar nu! ( jag vet hur har jag överlevt?) Iaf så idag när jag fick mitt simkort (äntligen) Så hade dom skickat FEEL!! Det var till en IPHONE 4!!?!??? Jag har super mega ultra damp just nu :PpPppp det var allt för idag bye bye! // nickan


 

slänger in en liten glad Annika här :]


Av Annika Hahmo - 26 november 2011 23:10

Idag så kom jempa hit ^^ <3 Så skönt att det är lördag <33<3<3 Har varit hemma Heeeeela dagen <3 Har typ levt på pizza och godis :) fett najs om du frågar mig (y)! <3 Just nu sitter vi o fulsjunger till veronica maggio :) <3 låter helt efterblivet :D <3 Jempas kommentar: Vi borde starta en cp-kör :D!! De va allt för idag ^^ // nickis


   <---- kärlek på den här bilden <3

C:

Av Annika Hahmo - 25 november 2011 21:42

CHA! sitter o kollar igenom en massa gamla bilder på min data ^^ ( har inge bättre för mig) Emmy är i norrtälje så henne kunde ja inte träffa, Amanda är sjuk och Jempa kan inte komma för att hon måste kolla klart på sin jävla film xD. Min telefon är typ helt värdelös just nu.. Kan inte ringa eller smsa på den.. Jag har bytt från Telia till Comviq nu men har inte fått mitt simkort så det suger. Är skitarg!! Nu kan ja inte va social typ :((!! Sitter i min ensamhet o dricker irish coffie x). 
Hittade nåra gamla bilder här från typ 2009 - 2010 x)! Njut av bilderna!


Lyssna på den här låten samtidigt ^^ :) <3 min nya favvo grupp <3<3<3


 




   

 
saknar det där håret :// ska jag färga så igen kanske :)??
     
Hahaha cp-störd x)

   
haha fjortis xD
   

HAHAHAHHAHAH tror ja va typ 11 här.....


det här va faktiskt inte så lnge sen :O typ i somras ^^
   
 


miss that time : * <3 det var allt bye bye <3 // nickis  

Av Annika Hahmo - 22 november 2011 20:15

HEHEHHEHehhehe... Har inte bloggat på ett tag nu känner jag :D.... Förlåt för de!! Så senast jag blogga var väl på onsdagen förra veckan tror jag... I alla fall! Då börjar jag väl med att berätta om helgen då 8)! Jo först så sov Jempa o Amanda hos mig från fredagen till lördagen <3 Vi levde på nudlar (som vanligt) och nördade oss framför TV och dator med massa chips o läsk 8)!! På lördagen så åkte jag till Linn vid typ 2 halv 3 kanske :P Hon var inte berädd på att jag skulle komma vid den tiden så hon öppnade dörren helt ny duschad o ofixad ^^ Jaja.. Sen vid typ 4 åkte vi in till stockholm för att se Ulrik Munther <3 HAN VAR SKIIIIITBRA!! Bilder kommer sen 8)! Har inte hunnit ladda in dom på datan än ^^ Tog dom med telefonen så det kanske inte blev så bra bilder men endå :PppPPppP. På söndagen åkte jag hem o Amanda kom igen ^^ Hon sov hos mig till på Måndagen :D O det va så skönt för vi va leeediga <3<33<3<33<33 AS-SKÖNT!! Och nu idag så har jag varit på bio med alla 7or och 8or ^^ Det var en jätte tråkig film om handlade om havet....... kul.. Somnade nästan på slutet :p Men Matilda höll mig vaken :D!! <3 TACK MATILDA!! ANNARS HADE JAG ALDRIG KUNNAT SVARA PÅ FRÅGORNA OM FILMEN!! Jaa.. vi kom tillbaka till skolan efter filmen o då skulle vi svara på några frågor om filmen o ingen hade typ varit vaken förutom jag o en annan tjej... O nånting som är coolt: MATILDA HAR FÄRGAT HÅRET SVAAAART :DD Blev jättefint!! Sen så ska hon ha svarta förlängningar också ^^ Blir säkert jätte fint!! Hejdå lilltå 8D!! 

                                                  
          // Nickis 


( det fick bli nån random gammal bild som jag hittade på datan, Tråkigt utan bild ju :PP)


 

Av Annika Hahmo - 16 november 2011 08:57

ciao! sitter i skolan just nu o ska igentligen skriva ett arbete (a) eller jag har redan gjort det ^^ <3 Aa det var det jag hade att säga xD måste logga ut nu annars får Connie damp!!

Av Annika Hahmo - 15 november 2011 22:24

Jaa seriöst skulle kunna kn***a sönder mitt liv just nu -.- Fick ett E IGEEN!!!! FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
!!!!!!! Jävla satans skit också! Plus att mitt skyrim inte funkar!! GUUUD!! har installerat det här programmet även kallat "Steam" och det är sämst men man måste ha det för att kunna "hämta" skyrim.... Har säkert installerat om skiten minst 6 gånger nu.. ( ja det tar så lång tid för mig tills jag fattar att det inte funkar!! ).. Försökr installera på min bärbara nu för den har iaf windows 7.... den stora har XP så det kan ju vara en förklaring xD? Jaja iaf nu ska jag sova, det är sent :') Och jag kan inte sluta lyssna på den häär!!!




Fucking love it <3 Lyssna på den!! // nickiis <3<33

Ovido - Quiz & Flashcards