nicketick

Alla inlägg under januari 2011

Av Annika Hahmo - 8 januari 2011 21:02

Jahapp då var man hemma igen da  ;P.. Kul.. Jag har köpt en massa saker ;DD Först så hade jag bara 500 spenn med mig och sen fick jag 500 spenn till av mormor i försenad julklapp ;D Det var najs.. Så jag har köpt upp saker för 1000 kr ;D Först köpte jag en fiin tröja och en blus. och nåra nya piercings och sånt fint ;) Oså fick jag så klart träffa min underbara fast irriterande storebror.. Han gick runt och sa apa hela tiden -.- Jag fick bo hos bästa Anna o hilda ;D Älskar dom ;)))) Jaa det var nog kortfattat allt    Men jaja orkar inte skriva så mycket nu är ju såå j*vla trött xPP  Hejdå ;)


                                                  
                      // Nickis  


 

Av Annika Hahmo - 3 januari 2011 14:19

Hey! Idag ska jag till stockholm    Tyvärr kunde inte Amanda förlja med   Min ''plast morfar'' Har ont i sin lever och orkar inte ha flera än min släkt..O min släkt är ganska stor    Så jag är lite bitter på honom just  nu.. Iaf jag tror jag ska klippa den där luggen men inte så kort. typ lika lång som till ögonen. Jag ska också handla en ny mascara och foundation! Ska köpa blekningsmedel oxå.. Ja ska ju bli blond nue som jag var förut.  Men det kommer bli mycket blekning eftersom jag har svart och blått hår just nu. Som jag sa förut ska jag ju träffa min bror Erik och ha julklapps utdelning xP.. Jaa det var väl allt som ska hända mig    


                                       Så här såg jag ut idag <3


  

Bara något enkelt    grått linne med svart tröja över o ett par Jeans  

                 Det var allt från mig puss puss // Nickis

Av Annika Hahmo - 2 januari 2011 17:58

Hej! Usch jag är så himla trött.. Var uppe hela natten igår.. Amanda och jag tittade på en spännade film. The reaper tror jag att den hette.. Iaf, Jag ska till stockholm imorrn   Ska träffa min bror som bor där. Vi ska ha julklappsutdelning och sånt. Amanda följer med också! Det ska bli så mysigt. Tre dagar ska vi vara där. Jag tror jag ska klippa lugg.. Men jag är tveksam. Inte sån där ''raklugg'' utan en mer riven.. Jaja iaf, Vi ska gå på bio, handla kläder, gå på resturang och träffa släckten   . Det ska bli jättekul.. Vi ska sova hos våra gamla grannar som bor på tranholmen. Sen den 13 januari ska jag va fotomodell    Det ska bli såå häftigt! Dom ska sminka en och styla hår och asså AHH!! Kan inte väntaa!! Jaja Anyway! Så här såg jag ut idaag   <3


                     

           Buh buh! // Nickis

Av Annika Hahmo - 1 januari 2011 17:24

Jao.. Då vare år 2011 nura   Min kompis Jennifer har åkt hem men istället kom min andra kompis Amanda hit  .. Hon har också en blogg (ManddaaPandda.bloggplatsen.se)   Titta gärna in där   .. Sitter och lyssnar på Petter nu medans Amanda dampar loss.. Hon skrattar åt mig    O jag vet inte varför.. Plus att hon trycker upp sina fötter i mitt ansikte.. Hon ska sova här och jag har inte sovit ordentligt på en hel vecka. Somnade klockan halv sex igår.. Så jag e ganska trött.. Jaja hej på er nu ska jag vila lite om jag får för Amanda..

                                            //Nickis  


   

Ovido - Quiz & Flashcards