nicketick

Alla inlägg under februari 2012

Av Annika Hahmo - 29 februari 2012 20:44

sitter och ugglar med Jempa o Amandaaaaa! Ska snart kolla på fiiilm ;) 


   

Av Annika Hahmo - 29 februari 2012 14:27

hej! :D vaknade för ca en timme sedan och nu ska jag snart iväg till Emmy! :3 Sen så hämtar mamma mig ca klockan 5 och sen åker vi och tittar på våran lägenhet :D vi ska bestämma lite golv och sånt. Den ska vara helt nyrenoverad när vi flyttar in :D! kommer bli jätte mysigt <3 jag längtar så mycket! och en sak som är ännu bättre än lägenheten är att jag ska få en häst!! När vi har flyttat så kanske vi ska ha den på vigelsjö ridskola ;D KOmmer bli så naaaajs! <3 Sen när vi tittat på lägenheten så kommer Jempa och Amanda hit och vi ska ha lite myskväll och sånt :) så det blir mycket idag ^^ just nu sitter jag och lyssnar på en gammal 80-tals låt som heter hundarna brinner xd den är faktiskt askön! Tips: Titta på gamla ungdomsfilmer från 70 - 80 tal! Man hittar jättemycket bra musik! 



gangsta typ x)  

 

Av Annika Hahmo - 28 februari 2012 19:43

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN HEMMA! AAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!! :DDDDDDD

   

Av Annika Hahmo - 28 februari 2012 12:57

Jaha nu har jag skrivit det här inlägget 3 gånger och det har fortfarande inte funkat! JÄVLA SKIIIIT! Första gången var mitt internet cp, andra gången dog datorn bara sådär och 3'e gången så var det tydligen "felaktig kontrollsumma".... SÅ NU SKRIVER JAG IGEN:

Amanda hade tråkigt och gjorde om mig.....


här är bilderna:

           

Av Annika Hahmo - 26 februari 2012 13:26

jao men nu sitter jag här och ugglar med Amanda..... har inget att göra. inte för att det finns nånting att göra då men aa..... Kan inte vara i mitt ruum heller för att brorsan röjer ut sina grejor. han ska flytta. döööööööööör.

   

.

Av Annika Hahmo - 25 februari 2012 16:39

I turn the music up,
Got my records on
I shut the world outside until the lights come on
Maybe the streets alight,
Maybe the trees are gone
I feel my heart start beating to my favorite song

every tear is a waterfall..

 

 

Av Annika Hahmo - 25 februari 2012 15:02

Jaa som rubriken lyder. jag har för mycket fritid xD sitter och laddar över en massa kiss låtar till datorn från mina skivor :D fast jag ska igentligen städa.... orkar inteee.

     

Av Annika Hahmo - 25 februari 2012 14:43

Hahah jo jag hade så tråkigt så  jag gjorde om mig :3 tog min gamla bandana och sminkade svart runt ögonen och blabla! precis som på den gamla gooda tiden ;D 5an till 6an dårå xD 

   

kanske ska börja med den här stilen igen eller? :D <3 älskar ju trots allt rock ^^ <3    

Ovido - Quiz & Flashcards