nicketick

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Och så har andra dagen gått..

Av Annika Hahmo - 22 augusti 2012 22:09

Och jag är så jäkla trött! Fattar inte varför! Blir alltid typ helt slut runt 6-7 tiden på kvällen och sen blir jag pigg! Men nu är jag trött igen och slö. Blö. Sista lektionen idag var ganska... Galen. Upptäckte vilket vackert skratt Matilda har. Det låter verkligen som HA HA HA! Asså om ni fattar.. Nu ska jag typ.. Försöka sova x) goodnight

Mina vackra vänner

 
 
Camilla

Camilla

24 augusti 2012 20:46

Hej! Snygg header och SKIIIIIIITBRA blogg, asså, jag undrar, vart gjorde du din header??

http://Trouble-Maker.bloggplatsen.se

Annika Hahmo

26 augusti 2012 23:29

tack så mycket! :D jag gjorde den själv i photoshop 7 elements ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Annika Hahmo - 28 oktober 2012 20:43

Jag är en jävla idiot. Varför gjorde jag så? Jag måste skriva av mig nånstans, jävla fitta. Hatar allt just nu. Allt kan bara dra åt helvete. ...

Av Annika Hahmo - 9 september 2012 11:07

I fredags var jag på Kapten rööööd! OCH DET ÄGDE. En av de bästa konserterna jag varit på hitills! Han är ju bara för grym! <3 Och gissa vad som hände igår ;)))))??? JAG PIERCADE ÄNTLIGEN MIG DÅ! YIHAHHAAHAAH. Nej jag har inte damp, bara lite :) B...

Av Annika Hahmo - 28 augusti 2012 21:09

skulle igentligen varit på Lars Winnerväck nu men jag och chanelle pallade inte så ;) Vi släpade hem Didrik och Johan istället! Vi typ.. spelade spel, chanelle färgade mitt hår (samma röda färg) och ja typ det. sen slöade vi mest och var typ halvdöda...

Av Annika Hahmo - 27 augusti 2012 10:09

Hej, chanelle här! Annika kommer snart ta tillbaka mobilen :( men besök min blogg, www.blubbundersangen.blogg.se ...

Av Annika Hahmo - 27 augusti 2012 10:09

Hej, chanelle här! Annika kommer snart ta tillbaka mobilen :( men besök min blogg, www.blubbundersangen.blogg.se ...

Ovido - Quiz & Flashcards