nicketick

Alla inlägg under juli 2012

Av Annika Hahmo - 28 juli 2012 00:40

Bilder från idag

Zigge

Av Annika Hahmo - 24 juli 2012 19:29

Har sovit i typ 16 timmar nu. Då tycker man ju att man borde vara pigg? Men NEJDÅ. Jag är segare än någonsin. Sitter hos Chanelle (ja, jag har flyttat inne hos henne) och tråkar. Mamma ska hämta oss vid typ 8 tiden och vi ska kanske gå på bio, om jag orkar dvs. Igår var jag och Chanelle i Stockholm. Vi var inne på punktshop, shock, Gina, monki, Intersport, hm aa ni fattar. Allt möjligt asså :) gick och virrade omkring lite på drottninggatan :) jag köpte en jävla massa saker, har ingen gräns för hur mycket jag ska köpa fören mina pengar tar slut typ xD hade 2000:- på mig och slutade upp med 500:- xD känner att min ekonomi kommer rasa när jag flyttar hemifrån sen, eller den är ju logiskt sätt redan rasad när det gäller MINA pengar och inte mammas! Höhöhöh! När vi skulle åka hem slutade det med att vi gick på fel tåg på tunnelbanan och åkte åt helt fel håll (jihoo). Sen när vi var i gamla stan såg vi vilket tåg vi skulle åka men då stod vi på fel sida så vi fick vänta på nästa tåg xD skickliga Näll och Annika! Jaja lägger upp bilderna på grejjorna när jag kommer hem! Hej på er! :)

HEJ

Av Annika Hahmo - 22 juli 2012 21:35

Här är lite bilder från igår! 

               

SNYGGA :)

Av Annika Hahmo - 22 juli 2012 18:59

Igen xD imorgon åker vi till Stockholm wiiiieeee :3 ska köpa massa grejer!!! Håhåh och ska handla en present till Chanelle som fyller år den 8'e ;)) hihihiih ska åka 07:54 bussen till Norrtälje (.____.) och sen byta till Stockholm. Vi ska gå till punktshop på drottninggatan och NK och grejer ;)! Igår badade jag i havet med Linn. Vi badade med kläder :D sen badade vi badkar med kläder xD ja vi är normala. Hej hopp ska käka middag nu!

Av Annika Hahmo - 21 juli 2012 01:59

Vill sova.. Men ändå inte. Kom nyss hem från en farofylld cykeltur. Chanelle är farlig, särskilt när man cyklar på en lång väg ute i natten och ingen luft i däcken. Jag som satt på pakethållaren skrek som om jag hade sett ett lik. Dog lite. När vi var på ankaret blev jag uppbjuden av en full typ 40 åring xD ingen peddovarning här inte! Nu ska jag titta på film!
Tjingeling!!

Lagom sexiga vi var när vi skulle cykla i regnet.

Av Annika Hahmo - 20 juli 2012 22:43

Och lyssnar på en snubbe vid namn kent ^^ det är livespelning på ankaret och vi får Igentligen inte vara här men Kent fixade in oss ;D hihihiih

Av Annika Hahmo - 19 juli 2012 02:32

Har härjat ute på natten, haft brödfight och matat vildsvin. Nej det är inte fel på mig och Chanelle? :)

Dock så ser bilderna ut som värsta fyllebilderna, men Vafan!

Av Annika Hahmo - 18 juli 2012 22:02

Jag red på barbarossa (Rossan) som jag kanske ska börja rida ^^

Ovido - Quiz & Flashcards