nicketick

Alla inlägg under september 2012

Av Annika Hahmo - 9 september 2012 11:07

I fredags var jag på Kapten rööööd! OCH DET ÄGDE. En av de bästa konserterna jag varit på hitills! Han är ju bara för grym! <3 Och gissa vad som hände igår ;)))))??? JAG PIERCADE ÄNTLIGEN MIG DÅ! YIHAHHAAHAAH. Nej jag har inte damp, bara lite :) Blev iaf väldigt nöjd! Tog en Labret i underläppen på vänster sida! :) Såååå nu måste jag vara noga med att rengöra såret typ 3 gånger om dagen och skölja unnen och sånt. :) Har också beställt nya kläder! En AS SNYGG tröja från Junkyard. Det är en killtröja men äsch då! Så jävla snygg så jag var tvungen att ha den! sen så beställde jag ett par snygga tights från Gina och en blus och ett par vanliga svarta jeans :) Ähm ja  det var väl typ det! Och imorgon så ska mamma åka till grekland (utan mig!!!!???) så jag ska bo själv i lägenheten med min bror xD Får se hur det går... heheh

TRÖJAN!

   
Piercingen!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards