nicketick

Alla inlägg under januari 2012

Av Annika Hahmo - 31 januari 2012 22:15

Har verkligen ingen lust att blogga, men gör det endå. Ska snart sova.. Är astrött för att jag har ridit idag med bästa Matilda! <3 fast jag tyckte inte det gick så bra för jag var väldigt seg och obestämd idag känns det som... Har bestämt mig för att gymma med Nathalie imorgon! Man ska väl passa på att bli lite smalare nu till våren! vet inte om jag kommer palla eftersom min idé om kinder maxi sprack när jag bestämde mig för att gymma med nathalie xD! Men jag ska göra mitt bästa!   Det var nog lite om idag. Goodbye ewerybody! And Goodnight! ;) 

   

Sommaaaaaar <3 Ursäkta bildkvalitén, men dom är tagna med iphone x)!   

Av Annika Hahmo - 30 januari 2012 19:02

Åhhh jag är så trött.... Jag tror jag har gått 300 mil idag.. det känns iaf som det.. Först så gick jag fram och tillbaka från ica som ligger kanske några hundra meter från skolan på rasten, Sen så gick jag upp till vårdcentralen som typ ligger vid ica för att Matilda skulle ta en sprutaaa, Sen gick jag ända hem till henne från Ica som är typ några kilometer kanske Dx känns iaf som de och sist så gick vi på promenad och klappade hennes mormors hästar. Jag är så slut i fötterna så det är inte sant ._. .... tror jag ska ta ett varmt bad nuuu :) mmmmmm <3 Imorgon ska jag rida så önska mig lycka till ^^!! <3 Får se vilken häst jag får :D 

Hahah vacker bild jag hitta xD 

   

Av Annika Hahmo - 29 januari 2012 15:47

Åhh jag vaknade på morgonen av att jag var asugen på godis! Så jag stack ner till macken och köpte lite lösgodis! det var så gott!! Idag så har jag vaknat tidigt så nu blir det inte att vända på dygnet ;)! Har beställt nytt löshår oxå ^^ Bestämde mig för att vara blond ett litet tag till eftersom jag kommer endå säkert bara ändra mig om jag färgar det :/ Ska va blond iaf fram till sommaren  ^^ That's all :) bye bye!! // Nickis 



Hittade en bild som jag tog för väldigt länge seeen 8)!!    

Av Annika Hahmo - 28 januari 2012 19:04

Tjallå! :D Jag skulle ju ha städat idag faaast det blev inte riktigt så xD Orkade väl helt enkelt inte..... Har varit på en restaurang med mamma o Amanda idag. Eller jag skulle mera kalla det för ett skitställe xD Men det är god mat iaf! Nu har jag precis käkat ben & Jerrys <3 O det är så gott! ;) Har igentligen inte så mycket mera att säga nu. kanske inte så intressant att läsa det här men jag tyckte iaf att jag kunde uppdatera lite :) 

   





Haha vackert xD Det var allt! Bye bye! :)))// Nickiiiis   

Av Annika Hahmo - 27 januari 2012 21:15

TJALLÅ! :D Nu är jag hemma från stockholm ^^ Lägenheten var asfin :) Eller det behövs lite renovering men det går ju att ordna ^^ Det var en 3'a fast ganska stooor :))!! Men iaf, Vi tittade på nån cp-film idag i skolan eftersom det var typ förintelse-dagen eller vafan de hette xD Har varit o hälsat på mormor och tröstat henne eftersom hennes man Jim precis har gått bort :/. Men jag blev räddad från hennes babbel när min kusin Calle kom! TACK CALLEEEE!!!!!! <3<3<3 Sen kom mamma o hämta mig o vi handlade lite typ xD Jag köpte en ny mascara och silver schampo ^^ OOOOOCH! JAG HAR ÖVERTALAT MAMMA OM ATT JAG SKA FÅ EN PIEEERCIIIING!!!!!!!!!!!!! <3<3<33<3<3 HÖHÖHÖH jag e glaad :) Det var typ allt idaag :D 

 Tog lite bilder i bilen xD Hade lite trååkigt :)))) 

           

Av Annika Hahmo - 27 januari 2012 06:53

Tjena mors! Hur är läget med er idag då? Själv så är jag ganska pigg för att vara jag xD Fick sova lite längre idag  ! Brukar vakna typ 6 :) Meeeen nu sitter iaf Amanda här. hon brukar komma hit på morgonen och så brukar vi gå tsm till bussen ^^. Har inte ätit frukost än.. Vilket inte är så troligt att jag gör igentligen..... Men Aja det åt sidan. Idag ska jag sluta lite tidigare från skolan för att titta på en lägenhet :) Ska ner till mormor oxå... Och imorgon ska jag åka till Mariebad med Amanda  !!  Höhöh! Ja men det var lite update :) Hörs lite senare! ;))))

                                                             

Av Annika Hahmo - 26 januari 2012 22:37

nu säger jag godnatt med den här söta bilden! GOONAAATT!! <3<3

   

Av Annika Hahmo - 26 januari 2012 20:54

Nu fic jag en sån fruktansvärd lust att slösa hela mitt barnbidrag på Kinder maxi lådor. FATTAR NI VAD GOTT? Ska fan göra det! JAPP! NU ÄR DET BESTÄMT! NU JÄVLAR! Ska slösa 1000 :- på Kinder maxi! <3<3<33<3<3
           

                                                     OBS! Jag har inte fnatt! Bara lite! 

 


             OM NOM NOM!!! // Nickis   

Ovido - Quiz & Flashcards