nicketick

Alla inlägg under oktober 2011

Av Annika Hahmo - 28 oktober 2011 15:33

JAO! idag var det sista dagen i skolan ^^! ! FAAAN va sköönt!!! hahhaehhash Sorry var tvungen o dampa av mig i fingrarna lite....... Nu sitter jag i alla fall här med Jennifer och ska snart börja sminka henne till zombie ;) Har fixat snygga zombiekläder till henne också :D Hon kommer se badass ut <3 Sen kanske Linn o Amanda kommer :D Det ska bli rligt som fan ^^! kommer att ha fullt ös nu på lovet! ska till stockholm o kolla på teater, träffa Hilda, Kanske Filippa och träffa min kusin Cornelia :D <3 Fick världens finaste halloween muffin av Jennifer som tack för att jag sminkar henne :]. Den var skitfin :D 


                               BYE BYE!! // nickan

   


FAN VA SNYGG DEN EE!!! TACK JEMPA!

 

Gud va fin chanelle är <3 xD 

Av Annika Hahmo - 27 oktober 2011 16:29

Ja som rubriken lyder... Jag fick ett E IGEN! Faaan va sur jag blir på mig själv -.- Om ni vill veta så var det på NO provet o när jag gjorde det så kändes det bra men jaa.... Det gjorde det ju inte.. Idag så har Matilda o jag flummat som vanligt på No'n.. Vi har haft svenska istället för matte :D (y) och vi har haft typ SO... Och Linn typ somnade på mitt papper så jag kunde typ inte skriva o jaa alla i klassen tittade på mig som om jag var ett missforster när jag försökte putta bort henne..

(jag är ett missfoster men endå.) aa det var typ kortfattat ad jag gjort idag ._. inte så spännande jag vet men nu så ska jag gå o deppa över mitt E..... BLÄÄÄH!!! 


                             // Arg Nickan 



 

Av Annika Hahmo - 26 oktober 2011 16:06

TJAE! Idag så skulle vi med klassen "7a-wesome" o bada. Fast jag ville inte förlja med av många skäl t.ex: Mitt hår blir lockigt av kontakt med vatten, Alltså så ser det helt efterblivet ut att ha raka hårförlängningar i. Sminket rinner och man får aldrig bort det under ögonen eftersom det typ fastnar där xD. Jag har ingen snygg bikini och är därimot ganska fet så jaa.. Inte så kul o gå omkring som värsta fettot bland alla andra smalisar. Så till poängen - Jag sket helt enkelt i att förlja med o då var det ju såklart bara jag som inte ville förlja med så jag var ensam sjua xD Jag försökte smyga in på Amanda's lektion, asså åttorna's men deras lärare fick damp -.- Så jag fick gå ner till sporthallen o ha gympa med 6'orna som går på språkval varje onsdag. Som tur var slapp jag vara med på gympan o satt uppe på läktarn och flummade med Therese istället    . <3 Sen vid typ elva tiden gick jag o åt med Amanda, Felicia, Wanda o Klara :D O sen kom resten av min klass tillbaka ^^. Så det var väl lite av min dag. O juste! Fick reda på mitt resultat av matteprovet idag.... Jag fick ett E -.- FAN VA DÅLIGT!   Skäms över mig själv! Oroar mig för hur jag ska berätta för mamma o pappa. Kommer förmodligen att dö ikväll... Nu sitter jag i min ensamhet o lyssnar på Hot chelle rae <3. Forever alone -.- Jaja, Hejdå ha de bra :) <33 










                                                                                                                                                                                                                                                         // Nickan                                                                                                                                                                                                                                                                                Therese's o min fina konst på gympan :] ( Bernt är våran lärare. )


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Haha! Söta lilla Lollo vill inte bli fotad ;] <3









Av Annika Hahmo - 25 oktober 2011 21:41

Hahah! läste precis igenom alla mina inlägg på den här gamla skitbloggen. Fan vad tråkig jag var/är. Det hände ju typ ingenting i mitt liv då! Och jag hade nästan glömt bort att jag hade denna blogg. Eftersom jag inte är en som "toppenbloggare" så har jag inte varit så intresserad av att blogga, Men när jag fick veta att typ alla andra tjejer i min klass har bloggar så blev jag sugen på att "försöka igen". Så jag tänkte att jag kunde fortsätta med den här bloggen. Varför inte lixom? ;) Så jag ska göra mitt bästa och försöka blogga nästan varje dag nu! Det kmr att bli massa foton och snälla säg till om det blir sådär förjävligt tråkigt igen! 


Så nu till vad jag gjort idag. 

Jag gick ju såklart i skolan och träffade mina kompisar: Lolla, Wilma, Matilda, Linn, Amanda, Moa o Nathalie <3 Tyvärr blev Moa sjuk o fick åka hem efter typ andra lektionen :( Stackars Moa <3 Krya på dig <3. Sen efter skolan hängde Matilda o Amanda med mig hem och jag tror faktiskt inte jag har flummat sådär mycket på länge!! Matilda du är underbar <3! Vi gjorde nudlar ( vilken nyhet :P), Käka godis, Svullon jag vet och typ försökte lära Matilda att spela Oblivion xD! Det gick... ehm bra... Iaf! Nu ska jag strax gå upp o sova :p Går upp typ halv 6 varje dag xO! Så gonatt i guess! ses imorrn!! ;))


                                                               // Nickan <3


             

Väldigt heta jag vet <3 :P 









Ovido - Quiz & Flashcards